A vásárlások érvényesítésével megterheljük a rendelés összegét
Foglalásban
A szállítási rendszert partnerfuvarozónk kezeli. Az ülések ütemezése köré épül fel, amelyeken Ön a döntéshozó.
Ezért a szállítást a rendelkezésre állás szerint ütemezheti.
Hogyan működik? Nagyon egyszerű:
? A rendelések nyomon követésének folyamatáról a Cazeboo-fiókja „Megrendeléseim” részben tájékoztatjuk Önt.
? Partnerünk SMS-t küld az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
? Ez az üzenet dátumokat kínál a szállítási ütemezéshez
? Minden egyes csomaghoz, amely a megrendelését tartalmazza, meg kell adnia a programozási dátumot (ezt követően ugyanazon a napon programozhatja őket, hogy egyszerűsítse a rendelés átvételét.
Örömmel értesítjük a Cazeboo-nál, hogy minden termékünk esetében ingyenes a kiszállítás. Így nem kell további költségeket fizetnie a rendelések kiszállításáért.
Azon megrendeléseknél, ahol az összes termék „Raktáron” jelzéssel szerepel, igyekszünk 24-48 órán belül elkészíteni a megrendelését. Az egyes termékekre vonatkozó szállítási határidők egyértelműen fel vannak tüntetve a Cazeboo weboldalán, és ezekben az esetekben nem haladják meg az 5 munkanapot.
A lefoglalt termékeket is tartalmazó megrendeléseknél az előkészítés és a kiszállítás a leghosszabb időkeretet követi, hogy a teljes megrendelését csoportosan kaphassa meg.
Ha gyorsan szeretné megkapni a raktáron lévő termékeket, akkor ajánlatos két külön megrendelést leadni. Az elsőbe a raktáron lévő, a másodikba a raktárra váró termékek kerülnek bele.
Jelenleg körülbelül húsz különböző országba szállítunk Európa-szerte: Franciaország, Németország, Egyesült Királyság, Írország, Portugália, Spanyolország, Olaszország, Belgium, Hollandia, Lengyelország, Hollandia, Dánia, Románia, Horvátország, Görögország, Szlovénia, Szlovákia, Magyarország, Csehország, Litvánia és Lettország.
Kérjük, vegye figyelembe:
Fontos, hogy abban az országban hozzon létre fiókot, ahová rendelését kézbesíteni kívánja.
Például, ha Franciaországban él, és Franciaországba szeretné szállítani, feltétlenül hozzon létre fiókot a cazeboo.fr webhelyen.
Ellenkező esetben a megrendelését nem tudja kiszállítani ebbe az országba.
Jelenleg nem szállítunk a szigetekre. Dolgozunk a helyzet gyors javításán, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt arról, hogy a Cazeboo mikor tud szállítani ezekre a területekre.
A kiszállítás a partner fuvarozón keresztül kizárólag az Ön által választott időpont egyeztetésével történik.
Ez lehetővé teszi, hogy nyugodtan meghatározza a szállítási napot, és elérhető legyen a megrendelés átvételekor.
Meghívjuk Önt, hogy vegye fel a kapcsolatot fuvarozónk DPD ügyfélszolgálatával, és készítse elő csomagszámát. Velük együtt felmérheti a szállítási ütemezés hiányának okait.
Javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Ugyanakkor elengedhetetlen, hogy vegye fel a kapcsolatot partnerszolgáltatónkkal, hogy frissítse címét és/vagy további információkat adjon meg a szállítási címével kapcsolatban.
Néha késik a nyomkövetési link információinak frissítése. Azt tanácsoljuk, hogy másnap térjen vissza a linkre.
Ha ez nem oldja meg a helyzetet, felveheti velünk a kapcsolatot az értékesítés utáni szerviz kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, a „Még egy kérdésem van a rendeléssel kapcsolatban” részben.
Fenntartott termékekkel történő rendelés esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lemondást kérhet. A lemondást azonnal megerősítő e-mailt küldünk Önnek, amint az ténylegesen megtörténik. Raktáron lévő termékek rendelése esetén a rendelés törlésére a rendelés elkészítése és kiszállítása során már nincs lehetőség. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, hogy megtalálja a legjobb megoldást, amely a kiszállítást követően törölheti a rendelést.
A szokásos kézbesítési idő általában hétköznap, reggel 8-18 óráig.
Fenntartott termékekkel történő rendelés esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül felveheti velünk a kapcsolatot, hogy felmérjük, lehetséges-e a szállítási cím módosítása. Raktáron lévő termékek rendelése esetén a szállítási cím megváltoztatása a megrendelés előkészítésének és kiszállításának megkezdése után már nem lehetséges. A kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül felveheti velünk a kapcsolatot, hogy megoldást találjunk helyzetére.
Általában a megrendelés megerősítése után gyakran nehéz megváltoztatni. A rendelésfeldolgozási rendszerek gyakran automatizáltak, és a tranzakció véglegesítése után a változtatások bonyolultak lehetnek. Az érintett cég rendelésmódosítási szabályzatáról azonban pontos tájékoztatás érdekében javasoljuk, hogy mielőbb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A szállítási időpontokat Ön és partner fuvarozónk választja ki, javasoljuk, hogy gyorsan lépjen kapcsolatba velük, hogy felmérjék a szállítási dátumok megváltoztatásának lehetőségeit. Ehhez kövesse a csomagjaihoz tartozó nyomkövető link(eke)t, és ellenőrizze, hogy tudja-e átütemezni a kézbesítést.
Javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül. Ugyanakkor elengedhetetlen, hogy vegye fel a kapcsolatot partnerszolgáltatónkkal, hogy frissítse címét és/vagy további információkat adjon meg a szállítási címével kapcsolatban.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot fuvarozónk ügyfélszolgálatával, és adja meg csomagszámát. Velük együtt felmérheti a kézbesítés és/vagy kézbesítési értesítés hiányának okait (link a DPD-hez, ügyfélszolgálathoz).
Ha szeretné ellenőrizni a kézbesítés folyamatát, kérjük, lépjen be CAZEBOO fiókjába. A „Megrendeléseim” részben megtalálja a csomagja előrehaladásának nyomon követéséhez szükséges összes részletet és információt.
Egyszerűen válassza ki a kérdéses rendelést, hogy tájékozódjon a szállítás aktuális állapotáról. Adott esetben megtalálja a csomagjaihoz kapcsolódó összes nyomkövető linket is.
Szállításainkat most partnerünkön, a DPD-n keresztül kínáljuk. Megállapodtunk partnerünkkel, hogy a legjobb szállítási módot biztosítjuk Önnek. Valójában a DPD szakértelmének segítségével a kiszállítások kizárólag az Ön által választott időpont felkínálásával valósulnak meg. Ezért fontos a mobiltelefonszám kiválasztása, hogy kézbesítési választási értesítéseket kaphasson és válaszolhasson.
A számlázási cím a megrendelő személyazonossága és elérhetősége.
A szállítási cím a rendelést átvenni kívánt személy személyazonosságát és elérhetőségeit jelenti.
A szállítási cím ezért eltérhet a számlázási címtől.
Valójában, ha a számlázási címtől eltérő címre (munkahely, csomagküldő, második otthon stb.) szeretné kézbesíteni, választhat más kézbesítési címet is.
? A kézbesítéshez kért adatok segítik a megrendelés átvételét.
A megadandó információk hasznossága:
- Teljes cím
- Utó- és vezetéknév
- Mobil telefonszám (csak a szállítási címhez, hogy értesítsük a kézbesítés előrehaladásáról, a kézbesítővel való kommunikációt stb.)
? A számlázáshoz kért adatok lehetővé teszik számunkra, hogy az Ön igényeinek megfelelő számlát állítsunk ki.
A megadandó információk hasznossága:
- Teljes cím
- Utó- és vezetéknév
Szükség esetén több számlázási és szállítási címet is létrehozhat.
Igen, a termékeket úgy tervezték, hogy viharjelzés esetén könnyen és gyorsan szétszerelhetők legyenek, így biztosítva a gyors és biztonságos reagálást a kedvezőtlen időjárási viszonyokra.
A garancia minden termékünkre 2 év.
Pergoláinkkal kompatibilis kiegészítők a tetővászonok, valamint a 4 db-os függönykészletek.
A tetővászon Anti-UV 30+ kezelést kapott, amely jelentős védelmet nyújt a napsugarak ellen.
Eső esetén a víz az oszlopokon vagy a tetőn keresztül elfolyik. Ezenkívül egyes termékek ereszcsatornákkal vannak felszerelve, hogy biztosítsák az esővíz zavartalan elvezetését.
A termékeket úgy tervezték, hogy ellenálljanak a szélnek fényviszonyok között is, azonban erős szélben nem alkalmasak.
A lemezek vastagsága 6 mm.
A polikarbonát lapok lehetnek fehérek vagy antracitszürke színűek.
Jelenleg a Cazeboo antracitszürke (RAL 7016), matt fehér, bézs, mohazöld, világosszürke és taupe színeket kínál.
Csak az oldalon szereplő termékek és színek vásárolhatók meg.
A „Termékkel kapcsolatos kérdés” alatti kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül léphet kapcsolatba velünk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy minden szükséges segítséget megadjunk és megválaszoljuk termékeinkkel kapcsolatos kérdéseit.
Fenntartott termékekkel történő rendelés esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lemondást kérhet. Az elállást visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, amint a lemondás hatályba lép. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, hogy megtalálja a legjobb megoldást, amely a kiszállítást követően törölheti a rendelést.
A Cazeboo elállási nyilatkozatot biztosít Önnek az általános értékesítési feltételeink között. Emlékeztetőül: a megrendelés kézhezvételétől számított legfeljebb 14 nap áll rendelkezésére a visszavonást kérni. Az elállási eljárásokkal kapcsolatos összes információt megtalálja az ÁSZF-ben.
Ha nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását, javasoljuk, hogy haladéktalanul lépjen kapcsolatba a vevőszolgálattal. Az ügyfélszolgálat elérhetőségeit a weboldalon találja. Ha felveszi velünk a kapcsolatot, akkor tájékoztatást kaphat rendelése állapotáról, megoldhatja az esetleges problémákat, és megbizonyosodhat kérésének megfelelő kezeléséről.
Sérült csomag miatti visszautasítás esetén a termékvisszaküldési információkat partnerfuvarozónktól kapjuk meg. Vegye fel velünk a kapcsolatot a „Probléma van a rendeléssel” részben található kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül, és kövesse az értékesítés utáni szolgáltatás fájlkészítési folyamatát. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy figyelemmel kísérjük a helyzetet, és folyamatosan tájékoztatjuk Önt a sérült csomagok visszaszállításának menetéről.
Miután elküldte részünkre a megrendeléssel és az érintett csomagokkal kapcsolatos információkat, el tudjuk küldeni az érintett csomagok hozzánk való visszajuttatásához szükséges lépéseket, és engedélyezni tudjuk a meg nem érkezett termék elküldését.
Hiányzik egy csomag?
Először ellenőrizheti, hogy a megrendelésében szereplő összes csomagot megkapta-e, ha bejelentkezik fiókjába, a „Megrendelésem adatai” menüpontban. Ezután ellenőrizheti, hogy az összes csomagot megkapta-e vagy sem. Ha nem kapta meg valamelyik csomagot, és ennek oka a szokatlanul hosszú szállítási idő, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az értékesítés utáni kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
Hiányzik valami alkatrész a csomagodból?
Lépjen kapcsolatba velünk a vevőszolgálat kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül, és adja meg a hiányzó alkatrészeket és azok kódját (készítsen teljes leltárt a csomagokban lévő alkatrészekről, és hasonlítsa össze az összeszerelési útmutatóban felsorolt alkatrészekkel). A hiányzó elemektől függően közösen találunk megoldást, hogy nyugodtan összeállíthasd tárgyaidat!
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a kapcsolatfelvételi űrlapon, a "termékem nem működik", "a termékem már nem működik" vagy "Nem tudom működésbe hozni a terméket" szakaszban, a helyzettől függően. Meghatározzuk, hogy milyen lépéseket kell tenni annak érdekében, hogy megoldást találjunk a felmerült problémára.
Termékcsere jelenleg nem lehetséges. Ha még mindig a törvényes elállási határidőn belül van, kérelmet intézhet hozzánk. Mindig felveheti velünk a kapcsolatot az értékesítés utáni szolgáltatás kapcsolatfelvételi űrlapján keresztül.
A Cazeboo a termékek mennyisége és/vagy súlya miatt visszaküldési szolgáltatást kínál. A termékek visszaküldésének költsége 26,45 eurós fix költségből áll, amely tartalmazza az adót csomagonként + a csomag súlyától függő változó költségeket (lásd ÁSZF). Ezek a visszaküldési költségek figyelembe veszik a visszaküldéssel járó logisztikai költségek megtérítését.
Fiókját úgy hozhatja létre, hogy közvetlenül a jobb felső sarokban lévő karaktert ábrázoló piktogramra kattint.
Ezután egy bejelentkezési és/vagy regisztrációs oldalra érkezik, egyszerűen kattintson a „Regisztráció” gombra.
Most már csak ki kell töltenie a fióklétrehozási űrlapot személyes adataival (cím, keresztnév és vezetéknév), valamint e-mail címével. Ezután válassza ki bizalmas jelszavát.
Mindössze annyit kell tennie, hogy érvényesítse fiókját a "Létrehozom a fiókomat" gombra kattintva.
1. Először be kell lépnie a bejelentkezési oldalra, amely a karakter piktogrammal ellátott oldal tetején található.
2. A következő oldalra érve kattintson az „Elfelejtett jelszó” gombra:
3. Ezután egyszerűen adja meg e-mail címét, rövid időn belül elküldünk Önnek egy e-mailt, amely lehetővé teszi a jelszó megváltoztatását (lehet, hogy az e-mail a SPAM mappába kerül, ellenőrizze a SPAM mappát).
4. Most már bejelentkezhet fiókjába az új bejelentkezési adataival.
1. Először be kell jelentkeznie a kezdőlap jobb felső sarkában található fiókjába:
2. Ezután jelentkezzen be e-mail címével és jelszavával.
3. Megérkezik erre az oldalra, kattintson a „Személyes adataim” fülre:
4. A „Személyes adataim” részben módosíthatja az összes megadott mezőt
Olyan módosításokat szeretne végrehajtani, amelyek így nem érhetők el?
Az alábbi „Megtalálta a választ a kérdésére” válaszra a nemet. A kapcsolatfelvételi űrlap segítségével kérheti tőlünk az Ön igényeinek megfelelő módosításokat.
A csatlakozási problémákat több tényező is okozhatja:
? Bejelentkezési oldal hiba:
Lehet, hogy rossz Cazeboo webhelyre próbál bejelentkezni.
Például, ha létrehozott egy fiókot a Cazeboo.fr oldalon, csak a Cazeboo.fr webhelyre tud majd bejelentkezni.
Ezért lehetetlen lesz rendelést leadni más oldalainkon: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc…
Ezért győződjön meg arról, hogy a megfelelő Cazeboo webhelyhez csatlakozik, amelyen korábban regisztrált.
Kérjük, vegye figyelembe: fontos, hogy fiókját abban az országban hozza létre, ahová rendelését kiszállíttatni kívánja.
Például, ha Franciaországban él, és Franciaországba szeretné szállítani, fontos, hogy hozzon létre egy fiókot a Cazeboo.fr webhelyen. Ellenkező esetben a megrendelését nem tudja kiszállítani ebbe az országba.
? Jelszóhiba:
Lehet, hogy a jelszó hibája miatt nem tud bejelentkezni.
Ebben az esetben, ha már nem emlékszik jelszavára, vagy elvesztette, kérjük, lépjen a „Információra van szükségem a fiókom működésével kapcsolatban” szakaszban, ahol megtalálja a jelszava megváltoztatásához követendő eljárást.
Igen, teljesen lehetséges több cím társítása a Cazeboo ügyfélfiókjához. Ez rugalmasságot biztosít Önnek, hogy igényeitől függően különböző szállítási címeket válasszon.
A Cazeboo személyesen elkötelezett az Ön személyes adatainak védelme mellett. Ezeket csak a termékek biztonságos eljuttatására használjuk.
Az 1978. január 6-i adatvédelmi törvény értelmében Önnek bármikor joga van az Önre vonatkozó adatokhoz hozzáférni, azokat helyesbíteni vagy tiltakozni.
Ez a művelet végrehajtható:
? Vagy közvetlenül a webhelyen a „Fiókom” részben, majd a „Személyes adataim” részben.
? Vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, és megtesszük a szükséges lépéseket az Ön kérésének megfelelően.
A Cazeboo személyesen elkötelezett az Ön személyes adatainak védelme mellett. Ezeket csak a termékek biztonságos eljuttatására használjuk.
Az 1978. január 6-i adatvédelmi törvény értelmében Önnek bármikor joga van az Önre vonatkozó adatokhoz hozzáférni, azokat helyesbíteni vagy tiltakozni.
Ez a művelet végrehajtható:
? Vagy közvetlenül a webhelyen a „Fiókom” részben, majd a „Személyes adataim” részben.
? Vagy írjon ügyfélszolgálatunknak, és megtesszük a szükséges lépéseket az Ön kérésének megfelelően.
A személyes adatokat a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 3 évig tároljuk.
A Cazeboo elismert partnerekkel vette körül magát a fizetési módok világában.
Ezek a különböző fizetési módok természetesen mind biztonságosak.
Ez lehetővé teszi számunkra, hogy fizetési módok széles skáláját kínáljuk Önnek!
Fizetési módok országonként:
Franciaország:
A cazeboo.fr oldalon a következő módokon vásárolhat: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, azonnali átutalás (Fintecture)
Belgium:
A cazeboo.be oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Írország:
A cazeboo.ie oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Luxemburg:
A cazeboo.lu oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Németország:
A cazeboo.de oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Ausztria:
A cazeboo.at oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Spanyolország:
A cazeboo.es oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugália:
A cazeboo.pt oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Olaszország:
A cazeboo.it oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Hollandia:
A cazeboo.nl oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Lengyelország:
A cazeboo.pl oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Dánia:
A cazeboo.dk oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Finnország:
A cazeboo.fi oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Svédország:
A cazeboo.se oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Szlovákia:
A cazeboo.sk oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Szlovénia:
A cazeboo.si oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Románia:
A cazeboo.ro oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Lettország:
A cazeboo.lv oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Litvánia:
A cazeboo.lt oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Magyarország:
Vásárlás lehetséges a cazeboo.hu oldalon az alábbi módokon: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Horvátország:
A cazeboo.hr oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Görögország:
A cazeboo.gr oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Csehország:
A cazeboo.cz oldalon a következő módokon vásárolhat: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Fizetéskor mindegyiket megtalálja, és kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet!
További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Fizetési módok.
Jelenleg nem kínáljuk ezt a fizetési rendszert.
Jelenleg mérlegelés alatt áll, de jelenleg nem érhető el az Ön országában.
További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Fizetési lehetőségek
A Cazeboo két fizetési megoldást kínál Önnek több részletben:
- Paypal 4x
Lehetősége van 4 részletben, díjmentesen fizetni a Paypal segítségével. Az első befizetés a megrendeléskor, az utolsó fizetés pedig a megrendeléstől számított 3 hónapon belül történik.
Mik az elfogadás feltételei?
A Paypal részletfizetési ajánlat jogosultsági feltételeit saját belátásuk szerint határozzák meg. Felveheti velük a kapcsolatot, hogy meghatározza velük az Ön számára elérhető megoldásokat.
Alma
Fizessen 3 részletben díjmentesen Visa vagy Mastercard segítségével az Almának köszönhetően. Megrendelése napján a kosár összegének 1?3-át fizeti ki. Ezután 30 nappal a megrendelés után újra fizet? a kosarad összegéből. Végül, 60 nappal a megrendelés után, a fennmaradó összeget megterheljük.
További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Fizetési módok
A PayPal használata ingyenes.
Mindössze annyit kell tennie, hogy létrehoz egy PayPal-fiókot, vagy használ egy meglévő fiókot.
Ezután átirányítunk egy, a Paypal által kezelt párbeszédpanelre a fizetés véglegesítéséhez.
A fizetés megtörténte után e-mailben nyugtát küldünk Önnek a tranzakció nyomon követése érdekében.
A Paypal segítségével nem kell megadnia banki adatait, amikor a rendelést fizeti oldalunkon: pénzügyi adatait nem közöljük az eladóval.
A Paypal titkosítja és biztonságossá teszi az Ön adatait, és közvetítőként működik a tranzakciók teljesen biztonságos lebonyolításában.
A Paypal saját belátása szerint 4 részből álló fizetési rendszert kínál. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a Paypallal, hogy megállapítsa, jogosult-e erre a lehetőségre.
A Fintecture a Banque de France által jóváhagyott azonnali átutalási fizetési megoldás.
A Fintecture segítségével fizessen vásárlásaiért közvetlenül a biztonságos banki területről:
1-Válassza ki a bankot.
2-Azonosítsa magát a szokásos banki azonosítóival.
3-Érvényesítse a tranzakciót.
4. Erősítse meg a tranzakciót a mobiltelefonján.
5 – Fizetését visszaigazoltuk.
A Fintecture fizetés fő előnyei:
? A vásárlások összege nincs korlátozva, és a hitelkártya-limitjeit ez nem érinti.
? Nem kell megadnia az IBAN-számát vagy a bankkártya adatait.
? Megrendelését azonnal feldolgozzuk (a klasszikus banki átutalással ellentétben).
A fizetés visszautasítását két fázis erősítheti meg:
A megrendelés véglegesítése után azonnal átirányítunk egy oldalra, amely értesíti Önt erről az elutasításról:
Az Ön e-mail fiókjában automatikusan egy üzenetet küldünk Önnek, amely megerősíti, hogy a tranzakció hibás.
Bizonyos esetekben bankja megtagadhatja a fizetés engedélyezését (nincs elegendő forrás, túllépte a banki limitet, banki visszautasítás stb.)
Nyilvánvalóan nem tudjuk teljesíteni a parancsot a helyzet megoldása nélkül.
Ezekben az esetekben azt tanácsoljuk, hogy:
Határozza meg ennek az elutasításnak az okait.
Keresse meg a megfelelő megoldást az elutasítás okainak megoldására.
Indítson újra egy új megbízást az alábbi okok figyelembevételével (3DS probléma, banki limit, elégtelen forrás stb.)
A fizetés elutasításának több oka is lehet.
Megbeszéljük a leggyakoribb eseteket és azok megoldási módjait.
Bankkártyás fizetés és Paypalon keresztüli fizetés esetén:
3DS rendszer:
A Cazeboo minden tranzakcióját a 3DS rendszeren keresztül biztosítja.
Ez a biztonsági rendszer az Ön bankintézetétől függően eltérő lehet: beírandó ellenőrző kód, egy adott fizetés megerősítését kérő banki alkalmazás stb.
Hogyan lehet megjavítani?
Újra kell indítania a megbízást, és gondosan követnie kell a bankja által biztosított 3DS folyamatot, amelyhez átirányítjuk.
Internetes fizetési plafon:
Előfordulhat, hogy bankja korlátozza az online vásárlási limitet (egy adott időszakra és/vagy egy tranzakció maximumára).
Néhány lehetséges eset:
Ön több egymást követő vásárlást hajtott végre rövid időn belül. Az összesített összeg meghaladja a vásárlási korlátot.
A teljesíteni kívánt rendelés meghaladja a korlátot.
Hogyan lehet megjavítani?
Javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba bankjával, hogy megerősítse a fizetés elutasításának okait.
Ha szükséges, megkérheti bankját, hogy növelje a limitet, vagy várjon néhány napot az újrarendeléssel.
Előfordulhat, hogy ezek a plafonváltozások nem azonnaliak.
Lehetősége van másik fizetési mód használatára is.
A banki tranzakció teljesítésének megtagadása:
Kevés bizonyítékunk van ennek az esetnek a magyarázatára.
Hogyan lehet megjavítani?
Javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba bankjával, hogy megerősítse a fizetés elutasításának okait.
Bármilyen hasznos célból mesélhet róluk, hogy a jövőben javíthassuk szolgáltatásainkat.
Nincs elegendő pénzeszköz:
A megrendelés véglegesítésekor felkérjük bankját, hogy erősítse meg, hogy tudjuk-e átvenni a rendelés összegét.
Az egyik előforduló eset az, hogy a rendelés leadásakor nem áll rendelkezésre elegendő pénz. Ezekben az esetekben az Ön bankja megtagadja az engedélyezést.
Hogyan lehet megjavítani?
Ellenőrizze a tranzakcióhoz használt számlán lévő pénzeszközöket.
Szükség esetén lépjen kapcsolatba a bankjával.
Indítsa újra a megrendelést, amint bankja ellenőrzi, hogy egyenlege nem blokkolja újra a banki zárolást.
Függőben lévő fizetés akkor következik be, ha nem fejezte be a fizetést a használt fizetési móddal.
Például előfordulhat, hogy nem adta meg a 3DS biztonsági kódot.
Ez az eset gyorsan visszautasított fizetéshez vezet. E-mailben értesítjük. (lásd: fizetés elutasítva)
1. A számla megtalálásához először be kell jelentkeznie Cazeboo-fiókjába Cazeboo hitelesítő adataival. Ehhez először a karakter piktogrammal ellátott oldal tetején található bejelentkezési oldalt kell elérni.
2. Ezután adja meg Cazeboo azonosítóit (bejelentkezési nevet és jelszót).
3. Miután bejelentkezett fiókjába, kattintson a karakter ikonra (az Ön fiókja) a jobb felső sarokban, és megérkezik fiókja oldalára.
4. Ezután kattintson a „Megrendeléseim” elemre, megjelenik az összes Cazeboo-nál leadott rendelése, kattintson a „Részletek megtekintése” gombra annál a megrendelésnél, amelyről számlát szeretne.
5. A „Megrendeléseim” részben kattintson a „Részletek megtekintése” lehetőségre annál a megrendelésnél, amelyről számlát szeretne kapni.
6. Erre az oldalra érkezik, csak le kell töltenie a számláját
A számla megtalálásához először be kell jelentkeznie Cazeboo-fiókjába Cazeboo hitelesítő adataival. Ehhez először a karakter piktogrammal ellátott oldal tetején található bejelentkezési oldalt kell elérni.
Ezután adja meg Cazeboo azonosítóit (bejelentkezési név és jelszó).
Miután bejelentkezett fiókjába, kattintson a személy ikonra (az Ön fiókja) a jobb felső sarokban, és megérkezik fiókja oldalára.
Ezután kattintson a „Megrendeléseim” gombra, megjelenik az összes Cazeboo-nál leadott rendelése, kattintson a „Részletek megtekintése” gombra annál a megrendelésnél, amelyről számlát szeretne.
A „Megrendeléseim” részben kattintson a „Részletek megtekintése” gombra annál a megrendelésnél, amelyről számlát szeretne kapni.
Erre az oldalra érkezik, csak le kell töltenie a számlát.
Több információt szeretne a Cazeboo-ról?
Kérjük, olvassa el az alábbi linkeken található információkat:
Jogi megjegyzések
A kötelezettségeink
Kik vagyunk mi
1. Keressen és válassza ki a Cazeboo által kínált terméket a termékkategóriákban vagy közvetlenül a keresősávon keresztül. Ekkor találkozik a terméklapjával.
2. Adja hozzá a választott terméket a „Kosárba” gombra kattintva.
3. A jobb oldalon megjelenik a bevásárlókosara, most már leadhatja rendelését (vagy folytathatja a vásárlást, ha más termékek iránt érdeklődik).
4. A rendelés leadásához felhasználói fiók létrehozása szükséges (ha szükséges, olvassa el a „Hogyan hozzunk létre fiókot”) kérdésre, hogy tudjuk a szállítási címet, a számlázási címet és a hasznos elérhetőségeket, hogy a kézbesítő időben ütemezhesse és biztosíthassa a szállítást megfelelő feltételekkel *
5. Csak annyit kell tennie, hogy jelezze felénk, hogy melyik fizetési módot választja szívesebben a rendelés rögzítéséhez, és minden másról mi gondoskodunk!
6. Kapni fog egy automatikus e-mailt, amely megerősíti megrendelésének regisztrációját. Ezt követően a következő napokon belül elkészítjük és kiszállítjuk a rendelést.
7. Megrendelése menetét az ügyfélterületen, a „Megrendeléseim” részben követheti.
8. Miután átirányította a „Megrendeléseim” részhez, kattintson a kérdéses megrendelés „Részletek megtekintése” elemére.
9. A „Csomag nyomon követése” gombra kattintva végre elérheti rendelése nyomon követését.
Tudatosan döntöttünk úgy, hogy nem ajánlunk Önnek olyan emelt díjas telefonszámot, amelyen nem feltétlenül kapna minden választ kérdéseire.
Arra törekszünk, hogy:
? Az összes szükséges információ (egyértelmű utasítások, műszaki jellemzők, méretek stb.) online feltöltéséhez
? 24 munkaórán belül válaszolni minden írásbeli kérésére: az írásbeli válaszok általában dokumentáltabbak és pontosabbak, mint egy telefonközpont.
? Ügyfeleink visszahívása, ha ez segít jobban kielégíteni igényeiket. Ehhez kérjük, küldjön nekünk egy kérést az űrlapon keresztül, az alábbi kérdésre nemmel válaszolva: "Megtalálta a választ kérdésére"
A Cazeboo úgy képzeli el és hozza létre termékeit, hogy az Ön igényeit kielégítse.
Hamarosan:
Ez a termékeink állapota azt jelenti, hogy a raktárba való visszatérés hozzávetőleges dátummal van meghatározva. Ez az információ terméklapjainkon a rövid leírás alatt látható.
Ebben az esetben használhatja a „Figyelmeztetés” funkciót, hogy értesítsen, ha újra raktáron van, ha felkeltette érdeklődését a termék. A folyamat követéséhez kérjük, olvassa el a GYIK-et a „Hogyan használjuk a Cazeboo termékriasztási rendszerét?” című részben.
Sikerének áldozata:
Minden esetben olyan termékekről van szó, amelyek készletei kimerültek. A raktáron elfogyott tételeket ezután „Nem elérhető”-ként jelentik be.
Ez a termék megújításra kerül, de jelenleg nincs raktáron, és még nem tudjuk megadni a készletre való visszatérés dátumát.
Az előző esethez hasonlóan a „Hamarosan” tételekkel kapcsolatban, létrehozhat egy figyelmeztetést, amely értesíti az új elérhetőségéről.
Néha valószínű, hogy bizonyos termékek már nem felelnek meg a Cazeboo közösség elvárásainak.
Ilyen esetekben leállíthatjuk bizonyos cikkek gyártását, hogy új, az Ön elvárásaihoz közelebb álló sorozatokat kínálhassunk.
Mindig felveheti velünk a kapcsolatot, hogy megtudja, hogy ez a termék megújításra kerül-e valamikor, és ha ezt nem tervezik, különféle alternatívákat tudunk ajánlani hasonló termékekre.
Nem rendelhető termék ezért nem rendelhető.
Ha azonban egy nem elérhető termék megakad a szemében, figyelmeztetést kaphat, amikor újra raktáron van.
Íme az eljárás ennek eléréséhez:
Ehhez keresse meg a kívánt modellt, ekkor találkozik a terméklapjával.
Ezután kattintson a terméklapon található „Figyelmeztetés” gombra.
A rendszer átirányít egy bejelentkezési oldalra.
A riasztás megerősítéséhez be kell jelentkeznie Cazeboo-fiókjába. Ha segítségre van szüksége fiókja létrehozásában, kérjük, olvassa el a következő kérdést: Hogyan hozhatok létre Cazeboo felhasználói fiókot?
? Ha már van fiókja: adja meg a Cazeboo fiókjához használt e-mail címét és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezem” gombra.
? Ha új a Cazeboo-ban: Kattintson a „Regisztráció” gombra, majd hozzon létre Cazeboo-fiókot.
Miután bejelentkezett vagy regisztrált, megnyílik ez az oldal, amely megerősíti a riasztás létrehozását az Önt érdeklő termékről.
Csak várnod kell, a többiről mi gondoskodunk. Értesítünk, amint újra raktáron lesz!
MEGJEGYZÉS: Abban az esetben, ha a termék nem kerül újra eladásra, amint tudomást szerezünk róla, értesítjük.
A Cazeboo arra törekszik, hogy csak olyan termékeket kínáljon megvásárlásra, amelyek készleten vannak.
Az elsőbbségi foglalási rendszer lehetővé teszi az Önt érdeklő termékek végleges előrendelését a következő érkezéskor. Teljes átláthatósággal rendelkezik ezeknek a termékeknek a becsült szállítási idejéről.
Konkrétan csak ki kell választania az Önt érdeklő termékeket, és be kell helyeznie a kosarába.
Az előrendelés még soha nem volt ilyen egyszerű a Cazeboo segítségével.
További információ az Általános Szerződési Feltételeinkben > Foglalható termékek
A Cazeboo-tól történő előrendeléshez kattintson a terméklapon elérhető és látható „Előrendelés” gombra:
Előrendelési kérelmének megerősítéséhez be kell jelentkeznie Cazeboo fiókjába:
Ha már van fiókja: adja meg a Cazeboo fiókjához használt e-mail címét és jelszavát, majd kattintson a „Bejelentkezem” gombra.
Ha új a Cazeboo-ban: kattintson a „Regisztráció” gombra, majd hozzon létre Cazeboo-fiókot.
Miután bejelentkezett vagy regisztrált, véglegesítse előrendelését, és biztosítson elsőbbségi foglalást a jövőbeni érkezések esetén.
Az előrendelést megerősítő e-mailt automatikusan elküldjük Önnek. Már csak annyit kell tennie, hogy megvárja, amíg a termék újra raktáron lesz és házhoz szállítja! (E-mailben értesítjük!)
Szállítás
5/9 nap
Biztonságos fizetések
Ingyenes szállítás
Érintés nélküli
szállítás
Üdvözöljük a Cazeboo-nál!
A modern külső szerelvények, különösen a terasz- és kertburkolatok online értékesítésére specializálódott Cazeboo megtiszteltetésnek számít, hogy teljes körű ajánlatot kínáljon, amellyel értéket adhat az Ön külsejének a legújabb piaci trendek, rendkívül versenyképes áron!
Minőség megfelelő áron! Ez a Cazeboo mottója!
Minden termékünket átgondoltuk és készlet formájában terveztük.
Könnyen és gyorsan telepíthető, saját kezűleg összeszerelheti Cazeboo lugasait, pavilonjait és kocsibeállóit gyerekjáték lesz.
Minden modellünket úgy terveztük, hogy a biztonságot és az esztétikát ötvözze.
A Cazeboo választási lehetőséget kínál minden vágyának és követelményének kielégítésére: vászon pergola, bioklimatikus, kerti lugas, kocsibeálló, kioszk, ...
A Cazeboo-nál mindent megtesznek az Ön elégedettsége érdekében!
Fedezze fel az összes tartozékunkat is az Önhöz hasonló külsőhöz: vászon és tartalék tetőalkatrészeket kínálunk a projekt tökéletesítéséhez .
A választás megkönnyítése érdekében minden terméklapunkon megtalálható minden műszaki információ, részletes termékleírás, valamint a helyzetre vonatkozó látványelemek.
A fizetés biztonságos és a szállítás ingyenes, így profitálhatsz vedd és jó vásárlást!